شرکت های طراحی سایت در تهران

Wiki Article

شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ، شرکت توزیع نیروی برق مشهد ، آب تهران منطقه ۳ ، آب تهران منطقه ۱ ، آب تهران منطقه ۶ ، آستان قدس رضوی ، کارخانه چوب خزر کاسپین ، بیمه دانا ، بیمه ایران ، شرکت کارگزاری سهام بارز ، شرکت نوآوران طب بین الملل، کانون تولید ایران ، گروه ساختمانی کاوش ، کارخانه تولیدی جامینه ، دانشگاه علمی کاربردی شهید تفویضی

پیشگام رایانه به عنوان یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت های خدماتی در حوزه شبکه های کامپیوتری توانسته است به مشتریان بسیاری در این دو شهر خدمات ارائه کرده و رضایت آن ها را جلب کند. پیشگام رایانه با ارائه خدمات پرسرعت و متناسب با نیاز کارفرمایان توانسته مشتریان بسیاری را راضی نگهدارد.

پیاده سازی و نصب انواع کابل شبکه با استاندارد های بین المللی

نصب انواع برند های تجهیز شبکه شامل سوییچ، روتر، سرور، فایروال و انواع دستگاه های حافظه

در ساختمان هایی که دارای ارتفاع کم می باشند، جهت برقراری ارتباطات رادیویی با رادیوی دیگر شرکت های مخابراتی از دکل های مخابراتی استفاده می شود که ارتفاع آن با توجه به طبقات ساختمان موردنظر و ارتفاع دکل مقابل محاسبه و نصب می گردد.

برخی از شرکت ها و اشخاص توانایی انجام بخشی از این خدمات شبکه را دارند. اما پیشگام رایانه با جمع آوری تیم متخصص و حرفه ای در تمام بخش های شبکه توانسته است تمام نیازهای کارفرمایان به خدمات شبکه کامپیوتری را پوشش دهد. تجمیع خدمات تخصصی شبکه در پیشگام رایانه موجب آن شده است که بسیاری از مجموعه های بزرگ و کوچک به پیشگام رایانه اعتماد کنند.

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار ، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی‌تی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… می‌باشد.

پیشنهاد می‌شود با کلینیک آی تی همراه باشید تا از جزییات این مقاله بهره‌مند شوید.

تصمیم‌گیری درباره ارتقاء و بهبود سیستم‌ها نیازمند دقت و تخصص است. هرگاه شرکت یا سازمانی به ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی خود و یا نصب و راه‌اندازی سیستم‌های جدید می‌پردازد، مدیریت این فرآیند باید تحت نظارت یک کارشناس پشتیبانی شبکه صورت گیرد تا عملکرد بهینه و بدون مشکل تضمین شود.

بنابراین می‌توانید با خیال راحت و اطمینان کامل، تلفن‌‌های متناسب با نیازهای خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خدمات پشتیبانی شبکه می‌تواند به شما در صرفه جویی در هزینه ها، افزایش بهره وری، کاهش خطاها و خسارات، افزایش امنیت و کارایی، مطالعه مقاله کامل به روز رسانی و ارتقاء سیستم ها و تجهیزات، مشاوره و راهنمایی در زمینه فناوری اطلاعات و … کمک کند.

در واقع بجای خرید نرم افزار به تعداد کلاینت‌ها، یک نسخه از آن روی شبکه به اشتراک گاشته می شود.

در مجازی سازی سرور، چند سیستم عامل روی تنها یک سرور پیاده سازی شده و منابع سرور میان سیستم عامل ها به اشتراک گذاشته و مدیریت می شوند.

با توجه به نیازهاتون، نقشه شبکه شما رو طراحی میکنن. این نقشه، نوع و تعداد تجهیزات مورد نیاز، نحوه‌ی کابل‌کشی و چیدمان کل شبکه رو مشخص میکنه.

Report this wiki page